Bestelling wijzigen of annuleren

Service van Coolblue.

Oeps foutje? Geen probleem, zolang de bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft kunnen we deze voor je wijzigen of annuleren. Je moet wel snel zijn, want dat zijn de Coolblue'ers in het magazijn ook. Zie hieronder wat je moet doen.

Bestelling wijzigen of annuleren bij Coolblue

Zo zie je. Als het pakketje ons magazijn nog niet verlaten heeft, is er geen enkel probleem. Maar we zijn best wel snel, waardoor er een grote kans is dat wij je bestelling niet meer kunnen annuleren of wijzigen.

Is je pakketje al onderweg? Dan kun je de bestelling actief weigeren. Je geeft dan aan de postbode door dat je het pakket niet wilt hebben. Wees niet bang, de postbode vindt dat niet erg. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen we contact met je op om tot een oplossing te komen. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos.

Heb je het pakket wel bij de postbode geaccepteerd? Dan zijn de verzendkosten bij een retourzending ook voor onze rekening. En retourneren gaat gelukkig heel eenvoudig. Meer informatie over retourneren vind je op onze retourpagina.

Meer uit Bestellen.

Contactopties Bekijk openingstijden

Eerder bekeken door jou